Weston Charming

En kort presentation av Weston Charming eller Challe som jag också kallar honom :)



Welsh Mountain ponny
Född 15 april 2009

e. Hilliam Little Drummer Boy 68431 (GBR)
u. 132075 Weston Lycky Charm
ue. Cwmhendy Buster 50 (GBR78 (GBR)

Köptes av Stuteri Micks i Falköping sent i höstas 2010.
Han kom som hingst men kastrerades inom nån månad. Finns inget hingstbeteende kvar alls.

Jag satt på honom i höstas, bild från det tillfället, Regina leder


Har gått i lösdrift hos oss i vinter tillsammans med Caramel.
Har varit hos Regina för markarbets- och socialträning.

Nu har han varit hemma i 1,5 vecka och jag har ridit honom med ledare och utan ledare 2 gånger. Han har inte gjort nåt!


Här är en bild utan vinterpäls. Jag gillar verkligen färgen!



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0