Quest igen

I kväll har jag och Mimmi varit hemma hos Jenny på träning. Jenny skulle kommit till oss men det gick inte så vi åkte dit. Tyvärr fick jag ju tränat en ponny mindre men det tar vi igen en annan gång.

Jag hade med mig Quest
Riktigt nöjd med honom idag fast han hoppade igår plus en skrittur på förmiddagen så var han framåt och lyssnade bra idag. Ökningarna blev skapliga. Bakdelsvändningarna gick toppen mot innan, han backade inte en enda gång! Sen vet jag att det finns mer att öva på med den övningen men jag tycker att man får ta de små framstegen och tänka på dem det är ändå en outbildad häst jag sitter på.



Mimmi tränade på Tiger.
Tiger var väl som vanligt. Han är en stor häst som kräver mycket ridning. Heja Mimmi.


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0