Dagen

Idag fick vi lite sovmorgon och sen så ut till hästarna. Först ut var Quest, han gick ganska bra idag. Jag red programmet LaP1 idag det var lite trixit. Vi är väl inte riktigt där men jag vill inte stampa på i LB-klasserna.
Jag har en film, vill Ni se?



Sen så red jag ett trimpass på banan med Hobbe.
Jösses vad den ponnyn fäller..... och hur mycket stöv på honom som helst, han skulle behöva duscha.


Candy reds ett pass


Måns longerades, tränar på att han ska bära sig själv när han fattar galopp och galopperar.

Sist men inte minst så gjorde vi i ordning 3-åringen Mellan och tar en runda i skogen. Hon knatar på med bra framåtbjudning och mamma behövde aldrig ta i grimskaftet.


Samma sak med Charming han fick dock gå en annan runda. Bra framåtbjudning och glad att komma ut.


Är så nöjd med mina småttingar. Det är 3:e gången jag sitter på dem sen de kom från Regina :D


Kommentarer
- Jenny

Jag vill se!:D

2012-04-08 @ 19:02:33
Blogg: http://jedressage.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0