2 st klara

Nu på förmiddagen har jag ridt 2 st, Senator och Hobbe.

Senator red jag först. Den killen måste man värma minst 20 min innan man kan be om nåt... han har så mycket i skallen när man sitter upp. Mycket att kolla och man måste bara springa och slänga med huvudet åt sidorna så det ser ut som om jag sågar massor sen måste man skritta i en rasande fart. Gå på rak linje går inte man har ju en bakdel för att gå med plus att flytta den okontrollerat.  Härlig ponny <3




ökning


Jag kan stå still


Sen var det Hobbes tur. Galoppträning då han behöver bygga muskler plus kondition.
Först så var det en vattenpöl på travbanan som han inte skulle gå i men efter lite övertalning så galopperade vi igenom den efter en stund. Kan man annat än att älska ponnyn?!


Nu krävs det lite mat i magen för att orka ta sig an fler ponnyer. Jag ska rida Quest och Candy också.


Kommentarer
- Lollan

2012-04-28 @ 20:03:55
Blogg: http://ponyflashbloggsd
- JennyM

Det är inte så farligt. Fick ju en fin häst att trösta mig med :) Serut som du och senator har verkligen börjat rida ihop er, superfina kort. Du är så duktig ju!

2012-04-29 @ 00:59:36
Blogg: http://jmdressyr.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0