111213 Lillemons Dominator - såld 120526

Tänkte berätta lite om Lillemons Dominator eller Måns som vi kallar honom. Snällare ponny får man leta efter.
När han köpts av oss så gillade han att bocka långa serier speciellt när man hoppade men det är borta nu. Skönt :)



Måns kom till oss tidig vår 2008. Vi hade honom på prov en längre tid sen var det bara att köpa honom för då älskade vi denna snälla ponny.

Han är en B-ponny på 128,6 cm född 1998
e. Simberg Senator
u. Sunshine
Innan han kom till oss hade han varit ute på nån CR i hoppning det var allt.

Måns köptes till min stora syster Moa då hon behövde en lugn och stadig ponny. Hon har nu växt ur honom och då har jag tagit över honom sen nåt år tillbaka. Moa har tävlat lite dressyr på honom och hoppat clerrounder och 1 lokal med varierande resultat.

Jag på Måns och Moa på Candy bakom :)



Jag har tävlat honom i dressyr Lb och hoppat lokalt t.om Lc med placering, vi har också vunnit nån terränghoppning tillsammans.



Måns har varit tillsalu ett tag men nu har vi ångrat oss och han får stanna hos oss ett tag till. :) <3<3<3

Måns är såld till familjen Mårtensson i Falköping den 26 maj 2012. Måns är minsta dottern Ellas ponny men storasyster Nora rider honom också. Lycka till med finaste Månsen <3<3<3

//Sandra


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0