4/1 2020 Ett år äldre

När årsskiftet kommer blir alla hästar ett år äldre.

Våran Asterion Vuo eller Hasse som vi kallar honom är nu 3 år 😊
Igår fick han börja skolan lite mer allvarligt han longerades med sadel för 1a gången. Uppförde sig helt ok för att vara första gången. Han påminner så mycket om sin mamma Athena Vuo och det är jag så glad för. Planen är 3-års test för Hasse men det är han som bestämmer om det blir så. Är han inte klar för det så får det vara. 3-års testet är inte målet för denna killen utan det är GP. Så tänker jag med alla mina egna hästar, 3-års mm är bra delmå på vägen mot det stora målet. 

Athena Vuo 

 



Kommentarer
- Anonym

Filma gärna fortsättningen av inridningen på honom :)

2020-01-04 @ 14:19:31

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0