7/1 2019 Pay and cross igår!

I helgen har Elin Göransdotter haft träningar i inomhusterräng och detta avslutas med en pay and cross. Helt fantastisk helg med otroligt fina hinder och bra genomtänkt helg. Tack!!!

Jag hoppade Tally, bjuder på film. Be nice!
 

Jag hade en bra känsla innan stoppet och frågade Elin efter vad jag gjorde fel men hon sa att jag gjorde allt rätt så varför han stannade vet jag inte. Han var så glad och hoppade med härlig bjudning. Tally vill prova fättävlan under 2019 ;) 
 

Moa på Annikas fina Turbo Ture, be nice!


Ture hoppade lite lugnare på P&C så sprången blev bättre. Han gillar verkligen terräng!
 

Moa på hennes Chaneline 90cm-1 m, något lycklig ponny!     Till salu


Så roligt med terräng för alla hästar tänder till och bjuder fint :)

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0