26/3 2018 Info från SWART

Vi har fått mail från SWART där de bl.a skriver: 
 
Vi som ser totala sammanställningar kan säga att det är mycket jämnare i toppen än vad man skulle kunna tro så varje röst räknas
 
I maj kommer Wywallet inte längre kunna erbjuda smsröstning, då övergår vi helt till paypal röstning om ingen nyröstningslösning erbjuds. Fram tills dess; nyttja smsröstningsmöjligheten genom att kampanja.
 
Hoppas ni har möjlighet att rösta på mig! 
Det är spännande och jag hoppas verkligan att jag blir den som i slutet får välja ett föl...

 
 

Kommentarer
- Sara

Vi röstar !!!

Svar: Tack ❤❤❤
Sandra Wickström

2018-03-26 @ 11:29:06

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0