14/3 2018 Kommentarer

Igår ramlade det in många roliga kommentarer bl.a dessa
 
Ja jag ska försöka göra Vlogg mm jag lovar! 

Till salu
Alla hästar i vårt stall är nog egentligen till salu för "rätt" pris. Jag lovar att jag ska göra egna nya inlägg om de som är till salu just nu. Är du intresserad av någon hör av dig via mail till [email protected] så förmedlar jag till rätt ägare. 


Dinelli
Dinelli finns kvar. Vi tyckte att Dinelli kändes trött i kroppen och vi hade ute EQ mer än en gång i höstas. Inget fel men trött i muskler så vi beslutade att vila denna damen på lösdrift i vinter. Snart dags att ridas igång och då hoppas vi att hon känns pigg och glad :) 

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0