27/1 2018 Härlig fredag

Nu ska jag summera min fredag som avslutades på bästa tänkbara sätt hemma hos Klara, min gamla klasskamrat, i Lundsbrunn med god mat och bad,

Stalljobb & småtjejerna
Dagen började med stalljobb som vanligt och sen tog jag och Moa tag i småtjejerna Ellen och Aronia. Nu kan jag hänga och vifta med armarna runt om dem på båda sidor och jag kan sitta upp och skritta. 

Moa och Mimmi hjälper mig mycket och det tackar jag för!

Chili
Ett pass med fokus på övergångar.

Collin
Uteritt tillsammans med Moa och hennes Walencia

Curre
Ett pass med fokus på övergångar.

Felicia & Matteus
Felicia Rexling 10 år kom och red ett pass på Matteus och igår fick hon ut i skogen och klättra i backar. Tränar på balans och att tyngden ska vara i foten på stigbygeln. Efter det fick hon prova att sitta ned i traven och det gick galant. Bra jobbat Felicia! 

Har ni varit inne på SWARTs hemsida och kollat in alla duktiga nominerade? Hemsidan hittar ni här. 

Räknade alla hästar och det blir 22 st med Puzzel (som kommer imorgon) hemma hos oss nu. 

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0