7/4 2018 Som vilken dag som helst

Idag tog jag och mamma sovmorgon, så skönt men sen var det full fart.

Moa var och hopptävlade med D-ponnyn Chanel, 5a i Lc och ramlade av i Lb, slog sig inte. Vi fick gott fika på em 😃

Curre
Gick ett pass på banan.
 
Collin
Provade annat träns med remontnosgrimma och 3-delat bett men tar 2-delat i morgon istället. Jaguarsadeln får jag låna på tävlingen och det är jag så tacksam för. 
 
Wizt
Tur i skogen tillsammans med Mimi & Bert

Money Boy
Kungen är fin som han brukar. 

Puzzel
Fick jobba lite på lina. 

Chili
Fick jobba lite på lina. 

Athena Vuo
Ett pass på banan. Satt upp utan att longera och hon sköter sig exemplariskt.
Har bättre balans redan. Så rolig att rida! 

Aronia och Kru-Ellen
Jobbat på lina men de är så smutsiga att vi inte kan visa dem just nu. De älskar att grisa ner sig i geggan.😉

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0