5/5 2017 Athena Vuo

Kolla in denna unga dam, Athena Vuo 4 år

Uppfödare och ägare Stall Sjöholmen Camilla Mäntyvuo.
e. Zuidenwind
u. Wayana
ue. Walt Disney I


Athena är dräktig och efter att fölungen är avvand så kommer denna dam hem till oss :)

Stall Sjöholmen går in och sponsrar mina starter i Norge nu i maj 3.850 NOK. Stort stort tack att ni tror på mig och stöttar oss! Helt fantastiskt för sen sponsras jag ju också med att få ha Athena och får äran att utbilda och förhoppningsvis tävla henne. Ser fram emot vårt samarbete!

Du kan läsa mer om Stall Sjöholmen på Fb.
De föder upp hopp- och dressyrhästar.
Hemsida kommer inom kort.
Hittills har de fått 2 föl i år och de har valt att komma så fort vi åkt hem efter våra besök när vi varit i Skåne och tävlat.


Sponsorer hittills inför mina mål 2017:
Lilla Veterinärinrättningen Skara, Traudi Björling, Stuteri Micks Falköping, Kungsbacka Bilservice Kungsbacka, Mörk & Söner Götene,  Åkessons Bil Götene, Engblom Stable Kvänum, Thelin Data Lidköping, Divorceyourhorse, Designs By spirits, Stall Sjöholmen Bjärnum,

 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Härligt att dom sponsrar dig så du kan tävla i Norge :)

Svar: Ja det är helt fantastiskt! Så tacksam
Sandra Wickström

2017-05-05 @ 20:37:44
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0