9/6 2017 Bra träningsdag

Igår var det en extrabra träningsdag för Emma. Jag är alltid nöjd när jag tränat men idag var det extra kul. 

Jag red Collin, Money Boy och Promise
Mimmi red Hoopy

Collin
Det var ett bra tag sen Emma såg Collin och jag tror inte Emma blev besviken.
Han ligger bra med för sin ålder trots att han är så lite riden i sitt 6-åriga liv. Han kanske är riden 1 år totalt max. Jag älskar verkligen min kronprins som har lite mycket i huvudet vissa dagar. Dagens glädjeämne! 
Bild från tidigare


Money Boy
Boy tränar på och idag fick jag loss honom riktigt bra själv ganska fort. Skönt!!!
Vi har bestämt att öka hans fodergiva så han får lite extra energi.
Bild från tidigare
 


Promise
Ann kom med sin Promise och jag red ett bra pass. Hon har inte lika bråttom längre utan vilar lite lite på steget.Utvecklas fint nu.
Bild från tidigare
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0