13/6 2017 De där känslorna.....

Nu när SM närmar sig så kommer de där känslorna smygande... de andra är superduktiga och sen är det lilla jag med min egenutbildade ponny mot de andras välridna dyrgripar.

Jag måste fokusera på att jag tagit mig hit och att jag har min plats med Money Boy där.



Jag vill verkligen visa er att han har de kvaliteer som de bästa hästarna har.

Vi har hittills i år gjort 5 starter utomlands i år på över 68% varav en start var kür. 

Drömmen för Money Boy vore ju att få en ryttare sen som fortsätter rida nationellt och internationellt på honom. Han älskar att träna och tävla. Fast han får gärna stanna hos mig....

Sponsorer hittills inför mina mål 2017:
Lilla Veterinärinrättningen Skara, Traudi Björling, Stuteri Micks Falköping, Kungsbacka Bilservice Kungsbacka, Mörk & Söner Götene,  Åkessons Bil Götene, Engblom Stable Kvänum, Thelin Data Lidköping, Divorceyourhorse, Designs By Spirits, Stall Vuo/Stall Sjöholmen Bjärnum, Jacson, Emma Lindqvist,


 
 
Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0