7/7 2017 Läger dag 2

Då var sista dagen på lägret här. Vi har sovit i våran husvagn jag och tjejerna och haft mysigt. Fått sovmorgon varje morgon och det är lyx fast tjejerna jobbar in på sena kvällen så de är värda sovmorgon. 

Ridpass

Vi red ett pass på em 

My red Harry och Matilda red Mazarin. Väldigt nöjd med tjejerna som utvecklas för varje träning.

Efter "deras egna" hästar så hämtade vi in Athena Tian. Nya favoriten hos tjejerna.

Både Matilda och My red henne och det gjorde de riktigt bra! De red i alla gångarter och jag kände mig väldigt stolt över att få hjälpa dem. 

Mål är viktigt

På förmiddagen så satte vi oss och funderade på vilka mål som var lämpliga för dem och deras ponnys. Jag tycker båda tjejerna satte bra mål för sig och sina ponnys. Jag vill inte lämna ut deras mål utan deras tillåtelse. 

Jag sätter mål för mig och "mina hästar" mitt stora mål på Money Boy var att rida EM i dressyr och det är på väg att bli verklighet. 

Jag kommer verkligen sakna dem i morgon mina småstjärnor men snart ses vi igen. 


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0