27/1 2017 Hur ska man kunna "betala" tillbaka?

Jag är världens lyckligaste just nu... Jag har fått några nya sponsorer och jag är så tacksam.

Stuteri Micks, Falköping
Sara & Michael Strömberg sponsrar ett antal träningar för Emma. 

Kungsbacka Bilservice, Kungsbacka 
Kungsbacka Bilservice sponsrar resor och boende till internationella tävlingar. 

Traudi Björling
DressyrtränareTraudi Björling har gått in och sponsrat mina träningar 2017 för henne. 

Jag går just nu i ett lyckorus och är så tacksam för att Ni tror på mig! 
Ovärderlig hjälp i min utveckling som ryttare. 
 

Sponsorer hittills inför mina mål 2017:
Lilla Veterinärinrättningen Skara, Traudi Björling, Stuteri Micks Falköping, Kungsbacka Bilservice


 





Kommentarer
- Emelie

Inga dåliga sponsringar! Välförtjänt! Själv kämpar jag för att våga fråga ett lokalt spån och torv företag om de kan bidra med spån s

Svar: Skriv ner vad ni gjort och mål och sen hur du kan sprida sponsor företaget på blogg och andra sociala medier. Nej är det värsta som kan hända....
Sandra Wickström

2017-01-27 @ 12:17:31
Blogg: http://exaequestrian.wordpress.com
- Carola

Underbart🎉🎉betalda resor och träningar kan det bli bättre❤️😀😀

Svar: Helt fantastiskt! Så tacksam.
Sandra Wickström

2017-01-27 @ 12:41:39
- Eva G

Vad roligt Sandra! Förstår att ni är glada!

Svar: Ja det är helt fantastiskt. Hoppas jag kan visa att det var väl värt sponsringen! ❤
Sandra Wickström

2017-01-27 @ 13:03:11
- Caroline och unghästen Stina

Det är dig så välförtjänt! Du KOMMER att komma till OS!

Svar: Tack snälla. Guld värt med ett litet bidrag allt är mycket värt.
Sandra Wickström

2017-01-27 @ 13:21:00
Blogg: http://nouw.com/carolinesh%C3%A4stdr%C3%B6m
- Olivia

Stort grattis Sandra och lycka till under 2017! :)

Svar: Tack och jag önskar dig detsamma :)
Sandra Wickström

2017-01-27 @ 14:05:47
Blogg: http://oliiviiagustavsson.se
- Maja Gripstedt

Åh vad kul, det är du verkligen värd. Lycka till i år!

Svar: Tack snälla. Vi får skissa på en ny header snart :)
Sandra Wickström

2017-01-27 @ 17:20:51
- Ulla

Du är så värd det. Hade hjälp till så gärna om jag hade möjlighet. Riktigt inspirerande blogg iallafall:)

Svar: Tack snälla!
Sandra Wickström

2017-01-27 @ 17:27:08
- Anneli A

Du är så värd detta ❤️ De kommer säkert lite mer olika bidrag från oss ❤️😘

Svar: Ni är världens bästa och vet du vad vi har ju 3 fina hästar att jobba med här från er vilket är gott nog! <3 <3 <3
Sandra Wickström

2017-01-27 @ 20:28:19

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0