25/1 2017 Det tråkiga och jobbiga

Med glada beskedet om att jag och Money Boy är med i Landslagets Spetstrupp (1 av 7 D-ponnyekipage) så kommer det tråkiga... pengar.

Bekymrad
Jag får helt ärligt ont i magen av att tänka på hur man ska få möjligheten att kunna åka på några internationella tävlingar och ha möjlighet till mycket träning. Utan träning och tävling kan jag inte visa att jag hör hemma i Spetstruppen och visa Pytt Hamberg (landslagsledaren för ponny) att vi är att räkna med.
Sponsorer behövs.

Jag vill åka på flera internationella och det kostar mycket pengar, boenden, mat, färjor, bränsle mm.
Mina familj gör verkligen sitt yttersta för att hjälpa mig.
Marie Wickströms foto.

Vad gör jag själv då?
Jo jag tar emot hästar på träning och det ger höpengar till mina egna hästar. Kan inte ta massor av betalt då jag saknar erfarenhet, går i skolan och är bara 15 år. Jag tränar mina "Småstjärnor" också sen tar tyvärr tiden och orken slut. Tack till mina närmaste som jobbar för att hjälpa till hela tiden.
Marie Wickströms foto.

Lagsilver på NM i Ypäja 2016
Marie Wickströms foto.

Jag vill ju kunna genomföra min plan för 2017 med det slutliga målet EM 2017 som jag vet att många duktiga ryttare vill. All respekt till alla som kämpar och jag önskar er stort lycka till 2017!

Vill visa...
Jag vill kunna visa mina Småstjärnor att om man jobbar hårt är sparsam och sätter hästen i 1a rummet så kan man komma långt. Framgång är ju olika för olika människor men jag vill visa den framgång jag sätter högst för dem. Deras framgång kanske just nu är att våga galoppera eller starta sin första lokala tävling. Det är inte jätte länge sen jag själv hade de målen. 

Hjälpa till?
Vill och kan ni hjälpa mig och Money Boy som sponsorer? Ingen vore mer tacksam än jag :)
Jag kommer visa upp er på bloggen och andra socialamedier och t.ex lastbilen/transporten mm.
Kontakta i så fall oss på mail: [email protected]
Det går också bra att swisha till min mamma Marie Wickströms mobilnr 0705 418092, tack

Mot mina mål 2017


Sponsorer hittills inför mina mål 2017:
Lilla Veterinärinrättningen Skara, Traudi Björling

 


 

Kommentarer
- Erika

Försök satsa på ordentliga sponsorer!! 😊
Vänd dig till företag osv de skulle ge dig så mycket mer.

Önskar man kunde sponsra dig men man som privat person har ju nog med sitt eget.😏

Svar: Det är svårt att få sponsring som enskild idrottsutövare tyvärr... Lag är enklare sägs det.
Sandra Wickström

2017-01-25 @ 10:52:49
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se
- Caroline

Förklara gärna hur och vad som man sponsrar med? Är det något man redovisar tex som företag förstår jag men som privatperson om man sponsrar måste man redovisa. Hoppas du förstår min kommentar.

Svar: Svarar i ett inlägg.
Sandra Wickström

2017-01-25 @ 14:54:09
- Julia

Hej!
Jag känner igen mig sp väl, svindyrt att tävla, tyvärr. Själv har jag fått avstå många internationella tävlingar pga att jag inte haft råd.

Men skriv mail osv till olika "företag" och liknade som du vill bli sponsrad av det värsta svaret du kan få är ett nej. Det behöver ju inte vara att de sponsrar med bara pengar utan kanske produkter så du kan lägga de pengar du annars skulle behövt lägga på att köpa t.ex ett par nya stövlar och på så sätt spara ihop t tränigar och liknade.
Stort Lycka till!

Svar: Tack snälla! <3
Sandra Wickström

2017-01-25 @ 21:46:05
- K

Hva med å starte en go fund me?

2017-01-27 @ 13:07:26
- Caroline och unghästen Stina

Sandra, kan du inte kontakta Lina Dolk och hört hur hon gjort? Få henne som en slags mentor eftersom hon verkat vandra samma bana som du nu är påväg att göra?

Själv skulle jag verkligen kunna tänka mig att bli månadsstöttare, kanske inte med så mycket, men om 20 pers ger 100-200 kr/mån så blir det iaf ett litet månatligt bidrag. Skriv gärna ett inlägg om du kan tänka dig lite swish-sponsring från privatpersoner (jag behöver ingen motprestation) med nummer och andra detaljer, sålovar jag att dela det!

2017-01-27 @ 13:18:31
Blogg: http://nouw.com/carolinesh%C3%A4stdr%C3%B6m
- Anonym

Hej!
Har du swish? Tänkte att man kanske kan swisha ett litet bidrag i varje fall❤

Svar: Tack snälla det är guld värt!
Sandra Wickström

2017-01-27 @ 14:07:32
- Anonym

Hej,
Om du kan ta emot swish så swishar jag gärna ett litet träningsbidrag!
Mvh
Anna

Svar: Tack snälla det är guld värt!
Sandra Wickström

2017-01-27 @ 16:19:12
- Anonym

Sommar jobb skulle ge lite pengar:)

Svar: Ja det har du helt rätt i och jag har sommarjobbat med inridnings och tillridningsponnys sen jag var 9 år. Tack för omtanken!
Sandra Wickström

2017-01-28 @ 21:49:48
- Anonym

Swishade en 20 hade tyvärr inte mer på kontot. Men många bäckar små....

Svar: Tack snälla du! Guld värt ❤❤❤
Sandra Wickström

2017-02-20 @ 20:28:57

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0