23/12 2017 Rolig dag

Idag har det varit en bra dag med flyt med det mesta. 
 
 
Curre
Jag provade att rida Curre Burre på baucher bett idag och jag tror det blir bra att rida på. Ska utvärdera när jag provat några gånger. 

Melodi
Underbara lilla hästen som är så så snäll. Ska jobba på kondition ett tag nu. 

Collin
Collin fick studsa lite på ett "sockerbitshinder" som stod framme. Kul för då kan man naturligt leka med byten också. 

Money Boy
Joggat, fin som vanligt.

Wizt
Joggades också. Så glad att han blir Hangelösabo nu. 

Matteus
Han var pigg och glad och var riktigt fin. 

Tränat 
Sandra och hennes Cadillac kom och red ett pass. Vilken utveckling... så snyggt och ingen är stoltare än jag. Cadillac har biffat på sig på bästa sätt. 


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0