18/8 2017 I torsdags

I torsdags och det var full fart.

Matteus

Jag tränade My på Matteus.

Tian

Tian gick ett pass på stubben. Hoppas det är så nästa pass också. 

Dinelli

Jag har lite svårt att hitta hur jag ska rida Dinelli men skam den som ger sig. Hon är väldigt teknisk plus att hon är ett sto och dem måste man be om lov med. 

Curre

Curre skrittas och travas nu och i torsdags provade vi några galoppsprång. Underbar ponny!

Zero

Ett pass på banan för Zero. Moa gör ett toppenjobb med honom.

Walencia

Moa red Walencia med ett annat bett. Det verkar vara ett bra bett för tanten.

Chanel

Moa red sin prinsessa.

Collin

Gick ett pass för Emma. Provade på att byta igen och han gjorde rena byten och jag är såååå lycklig! 

Boyan

Gick ett pass för Emma. Jag älskar att rida min kung.

Hoopy

Gick ett träningspass för Emma. Så fin!

Lite typiskt att han ska hem nu när han utvecklats så bra. Så är det med det och jag är väldigt tacksam att han varit hos oss så länge och vi har tagit oss hela vägen från Lb-niå till att startat nationellt på godkända procent.

Kämpe Vilde

My fick vara med i jobbet med Vilde Bill. En klok ponny som kommer bli en perfekt barnponny tror jag.

Wenejca

(Stavning?)

Ny häst som ska stå på tillridning i en månad framöver. Kom i onsdags.

Promenad ut i skogen

Mimmi

Mimmi har ett trasigt ledband i foten plus att det är lite trasigt i leden men det ska läka. Hon har fått en skena som stöttar upp foten. Det lilla hon är med oss i stallet så går det ganska ok men sen försvinner j´hon och då är hon inne och vilar för att det värker så och då blir hon också illamående. Stackars! 


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0