7/10 2016 Alltid med på noterna!

Matteus 5 år är alltid med på vad vi hittar på! Han är alltid så glad och positiv.

Igår bestämde vi oss för att hoppa terränghinder. Fint väder och torrt då är det bra att hoppa terräng. Lyx att ha en liten hage med såna hinder hemma. 

Värmer
 

Lagom stor stock att hoppa fram på.
 
Enda nackdelen med terränghinder är att man inte kan rulla ut en markbom för att hjälpa dem med avsprångspunkten. Samtidigt så får de lära sig att lösa situationen, tror det ger självförtroende. Det ger ju mig självförtroende om jag löser nåt som jag inte tror jag kan.





Jag önskar att Matteus fick komma till nån liten kille/tjej efter 6-års och få tävla i fälttävlan! 
Tänk vad han kommer hoppa med en liten fjäder på ryggen! 
Han kommer glänsa eftersom han är så duktig i dressyren och när vi jobbat ihop ett år till så blir han grym! 

 
Igår var ett nytt ekipage med och tränade och Matteus gillade verkligen den islandshästen ;) 
 
Matteus uppfödare & ägare är Barbro & Dag Andersson, Millomgården Falköping!

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0