17/10 2016 Film från tävlingen igår

Igår tävlade jag ju Collin i Essunga i en Lb1. Vi hade med hans mamma också i samma klass men de startade mer än 1 tim emellan så u blev det inte kaos pga det.

Collin är fantastisk... han är lite spänd på framridningen ute men sköter sig. Kan man annat än att älska honom?

Jag märker av spänningen tack vare att han går och trycker upp nacken.

Bjuder på film, be nice!


Domarkommentar:
Flott häst med både trevlig mekanik och utstrålning - rör sig med spänst dock idag lite spänd och kommer inte fullt till ro i form både vad gäller stadighet och eftergift - lite hög i nacken ibland och tappar lite av sitt arbete i ryggen. Rörligt och förtjänstfull. 66,79%

Supernöjd med min prins, riden 7 månader i livet totalt och 3e tävlingen. Mycket händer i Collins liv nu!


Mamma Carisma tävlades av Moa i samma klass och här är deras ritt. 65,71%


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0