7/5 2016 Klara för Falsterbo ponny kür i juli

Med risk att bli lite tjatig... Money Boy och lilla jag ska rida kür på Falsterbo i juli.

Helt ofattbart att vi tagit oss dit bland så duktiga ekipage! Hatten av för alla ekipage på nationellnivå, ni är så duktiga och jag är full av beundran att ni kämpar på. Respekt!

Så här står det på nätet:
MARIETORP RIDSPORT PONNY KÜR

Deltagare
Klassen är öppen för D-ponnyryttare grupp 1, som fyller 16år under 2016 eller yngre (dvs född 2000 eller senare).

Programmen som rids i Falsterbo är: FEI:s Ind. Mästerskapsprogram för ponny 2012 samt FEI:s Kür för ponnyryttare 2007 (rev 2012).

2016 i Falsterbo rids kval tisdag 5 juli, final onsdag 6 juli
 
 
Jag älskar dig Money Boy!
Här är på banan när vi tog kvalplatsen :)
 
Bara att få vara med är stort och jag är fullt nöjd med det. Alla mål för 2016 är uppfyllda med råge. 


 
 

Kommentarer
- Hannah

Åh vad roligt för dig Sandra!

Svar: tack snälla! Lycka till idag 💖
Sandra A.W

2016-05-08 @ 05:09:08
- J.

Ni är sååå värda det!! Man kommer långt med mjuk ridning 😀😀😀

Svar: Tack snälla! Känns som en dröm
Sandra A.W

2016-05-08 @ 06:58:26
- nathalie ericson

Grattis vad roligt ! :D

Svar: Tack snälla!
Sandra A.W

2016-05-13 @ 18:04:37
Blogg: http://nouw.com/nathalieericson

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0