30/3 2016 Till minne av Emma Wesén Cosmo

Jag fick ju Emma Wesén Cosmos stipendium i Hästhagen från Malin Wesén som jag är så otroligt glad, rörd och stolt över! Finaste jag fått, stort tack!


Kriterierna för stipendiet: Bra "ambassadör" för ponnydressyr, ödmjukhet, utveckling och trevligt uppförande mot medtävlande o föräldrar.
Malin och 3 av barnen var tyvärr i Thailand när den stora vågen kom... tyvärr kom Malin ensam hem igen.

Här kan ni läsa mer om Emma Filip och Vivi. Fruktansvärt att förlora 3 st barn i Tsunamin. Kan aldrig sätta mig in i hur Malin mår efter detta men hon är otroligt stark som pratar mycket om barnen och delar med sig i sin sorg. Man får verkligen en tankeställare när man lyssnar på henne.


Överst: överdomare Christel Wiberg, i mitten Malin Wesén, Julia Wesén Cosmo står upp och jag.

Jag bär med mig detta stipendium med stolthet och kommer använda pengarna till fortsatt träning i min satsning mot toppen.

Tack än en gång Malin <3

Jag på Money Boy och på bänken ser ni Malin och dottern Julia


 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0