27/7 2016 Mot NM

Nu är vi snart på väg mot Nordiska Mästerskapet i Ypäjä, Finland.

Jag vill tacka mina engagerade tränare som hjälpt oss dit vi är nu. Ni har plockat fram det bästa i Money Boy och mig och se hur långt vi har tagit oss redan.
Emma Lindqvist
Anette Christensson
Traudi Björling

Jag har haft en mindre bra uppladdning med mycket stök och jobbiga grejer runt men nu har det gått bättre det sista så jag hoppas att jag inte gör er besvikna! Money Boy börjar kännas så mycket bättre efter besöket hos EQ Charlotta.
 
Jag har satt ett som det känns uppnåeligt mål tillsammans med Emma och det känns bra för min del. Emma är bra för hon tar ner mig på jorden och påpekar att detta är ren bonus detta året och att vi ska skaffa rutin. 
Sen ska jag som Traudi påpekar ofta "ha roligt" och njuta av att bara ha tagit mig dit på min oerfarna ponny som är endast 9 år. 
Anette, nu börjar jag få kläm på att få ner nacken och rida snabba framben :) på tygeln :) 
 

Det jag verkligen verkligen vill också är ju att göra en bra insats för laget...... men vi är ett grönt ekipage i dessa sammanhang så ha inga höga förväntningar. Det är nordens bästa ekipage där och så lilla jag och Boyan. 

Stort tack till alla våra vänner som stöttar oss! 
Speciellt tack till Ida L, Hannah,"farmor", Engblom, fam Mäntyvou, mormor och Stellan, Sara & Michael, Fam Vilhelmsson, Ann, Kicki, Eva, Anneli A, Anneli S, Pernilla WÖ, Therese, Carro, Matilda, Lena, Ronja och ja listan kan göras väldigt lång.......
Jag och min familj är så tacksamma för allas stöd. 

Så skönt att ha bra tjejer hemma som ser till hästar och hundar också när vi är borta. Skönt att det inte står tomt hemma :) 

Sponsorer inför NM:
Lilla Veterinärinrättningen Skara, Åkessons Bil Götene, Mörk & Söner Götene, Stuteri Exsus Nykvarn, 
A.Alfredsson, Wärmagård Götene och Stuteri Micks. 

Utan er sponsorer skulle jag inte kunna tävla. Hoppas ni är med och stöttar oss mot SM i juli och sen förhoppningsvis EM senare i sommar (som ni läser drömmer jag vidare)
Vill Ni vara med och hjälpa mig i min satsning mot toppen så maila gärna! [email protected]
Swisch går också bra på 0705 418092 (mammas nr)
Jag kan visa upp er på bloggen, instagram, transporten, youtube mm. som motprestation. 

 
Vi hoppas att vi kan lägga ut en länk så ni som vill kan följa tävlingarna i Finland.
Hoppas det ligger ute på Equipe också. 

 
Hoppas på bra uppkopplig så jag kan blogga lite men lovar inget. 


 

Kommentarer
- Ida

Lycka till❤️❤️❤️ Håller tummarna❤️❤️

Svar: Tack ❤
Sandra A.W

2016-06-27 @ 08:31:23
- Erika Pettersson

Stort lycka till nu! 😊

Svar: Tack ❤
Sandra A.W

2016-06-27 @ 08:43:57
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/
- Farmor 👵 Liselotte

Av hela mitt ❤ Sandra vill jag att Du ska vara stolt över Dig o Din fina MB Ni är så otroligt fina o duktiga Kramar till dig o mamma Marie ❤ Love Liselotte

Svar: Tack kramar ❤🐎🌟
Sandra A.W

2016-06-27 @ 08:47:10
- Annika roth

Lycka till

Svar:
Sandra A.W

2016-06-27 @ 09:02:58
- Anonym

Håller tummar och Sandra! Lycka till!! 🌺

Svar: tack
Sandra A.W

2016-06-27 @ 10:07:45
- Stina Karlsson

Lycka till nu Sandra! Vi håller tummar och hovar här hemma :) <3

Svar: Tack! ❤
Sandra A.W

2016-06-27 @ 11:04:31
- J.

Största lyckosparken till er!!!!! =D =D

2016-06-27 @ 21:37:24
- Anneli A

Önskar dig all lycka till ❤️ Ni äger 🤗 ... Hejja 🇸🇪

2016-06-27 @ 21:50:03
- Mathilda

Lycka till!! Drömmar ska man alltid försöka göra till verklighet om man verkligen vill det. Kämpa på.

2016-06-27 @ 21:52:16
Blogg: http://mathildajanson.blogg.se
- Hannah ❤️

Jag är så himla glad för dig! du förkänar det mer en ngn annan! Älskar dig lycka till😘

Svar: tack! älskar dig kram
Sandra A.W

2016-06-28 @ 02:13:36

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0