2/4 2016 Ny sponsor-Stuteri Exsus

Jag har fått en ny sponsor som ska hjälpa mig i uppladdingen mot Nordiska Mästerskapet bl.a   :)




Jag är så glad och tacksam att ägare Pernilla Wallenius Ödlund går in och sponsrar flera träningar :) :)

Jag kan rekommendera att Ni går in och kikar på Stuteri Exsus hemsida här om ni letar unghäst, behöver hjälp med tillridning/inridning eller letar hästhotell inför semester tex.

Dottern Emma har mycket erfarenhet på ponnysidan inom både hoppning och dressyr. Emma och jag tävlade på samma SM (dressyr) 2014 och det var verkligen roligt att se en sk. hoppryttare utbilda och visa sin ponny så fint i dressyr. Ponnyn är för övrigt en avkomma till Speyksbosch Diablo.

Stuteri Exsus
Fam. Wallenius Ödlund
Almviks Gård, Nykvarn

mail: [email protected]

 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Grattis till de. 😀👏

Svar: visst är det snällt :)
Sandra A.W

2016-06-02 @ 20:20:32
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0