16/6 2016 Igår lossnade det lite

Äntligen lossnade det lite efter EQ besöket. Efter EQ blir Boyan så rörlig att han känns supersvår att rida. Nu har vi kämpat oss igenom nästan 3 veckor sedan dess och igår fick jag till det.
Bästa Emma hjälpte mig såklart :)

Bjuder på film, be nice!


Nu rider jag i ett högre tempo också och jag måste vara otroligt kvick i alla mina hjälper. Jag får inte fota till honom för att placera honom någonstans där jag tycker han ska vara utan ha ska ridas dit.... svårt.




Denna ponny bjuder inte upp till dans själv utan du måste rida varje steg. När du hittar dit är det sån fantastisk känsla. Svårt att förklara men jag lovar det är så roligt men samtidigt så j-kla svårt!
 

Kommentarer
- Ida

Riktigt, riktigt snyggt!❤️ När är super duktiga❤️

Svar: tack ❤❤❤
Sandra A.W

2016-06-16 @ 10:12:36

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0