3/1 2015 Varierad träning

Alla behöver träna för tränare då och då. Kanske inte varje vecka eller varannan men då och då. Viktigt att man inte snöar in sig på sin egen disiplin utan tänker på att träna tex hoppning när man satsar på dressyren. Så tänker vi hemma!

Hur ser du på det?


Jag är övertygad om att både häst och ryttare har roligare med en mer varierad träning.
 
T.om jag och Carro tränar annat.....

En uttråkad ryttare och/eller häst är lika oinspirerad! 


Jag är väldigt glad för att vi hemma aldrig hålls tillbaka om vi vill pröva att träna/rida något nytt utan då funderar vi istället på vilken häst som kan tänkas passa bäst. 


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0