26/12 2016 Mina hästar 2017, som vi vet nu...

2017 ser mycket lovande och roligt ut....

Money Boy
Min fina kille som jag ska ha minst ett år till från nu. 
Jag lovar att försöka ha tungan rätt i munnan 2017 <3 
 

Matteus 683
Jag ska fortsätta utbilda Matteus och sikta på att hitta en ny ryttare och championatet 2017 såklart. 
Vem ska man anförtro en sån här diamant???? Har mina funderingar ;) 
 
Jebeth Hitchhikers Guide "Hoopy"
Denna kille ska utbildas och tävlas :) Hoopy är i sitt livs form och utvecklas med stora steg framåt. 
 
Collin
Denna kille ska utbildas och tävlas av mig. Min kronprins! 
 
Barbie
Född 2016 alltså står lek på schemat.

Toftegardens Belucca "Bella"
Fin liten ponnytjej som ska utbildas och säljas framöver.
Här med Carro som pilot.

Harry Barry
Harry ska utbildas vidare och sen säljas.
 
Athena Vou
Dräktig just nu med Dragon Welt men oj vad jag väntar på att hon ska komma till oss i höst som planerat.

Ny hingst på ingång...
Ny ponnyhingst på ingång som ska ridas in och om allt går som önskat ska han utbildas och tävlas. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En liten inblick hästmässigt i ett vad jag hoppas blir ett fantastiskt år tillsammans med familjen och alla fantastiska hästägare som anförtror oss sina hästar! Tack. 

 



Kommentarer
- Ellen - tävlingsryttare

Spännande!

Svar: Ja verkligen spännande!
Sandra Wickström

2016-12-26 @ 17:14:21
Blogg: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0