21/4 2016 Svar angående New Forest SM

Amanda skriver:

Skulle du kunna göra ett inlägg där du berättar om new forest sm och hur det funkar och on man både måste hoppa och rida dressyr?? hittar inga regler :(
-------------------------------------------------------------------

Tack för din kommentar. Jag ska försöka hjälpa dig nedan:

Jag googlade och hittade en gammal propp och genom den kan du se hur det fungerar. Länk här.

Det är ju ett tag sen jag red detta nu, 2014 för 2015 gick NF SM när dressyr SM var. Tråkigt

Jag red Didde i dressyr, hoppning och utställning i Lc-komb tror jag det var.
Boy gick La dressyr + utställning


Du ska se att proppen snart kommer ut för i år så kan du bestämma hur och om du vill rida.
Reglerna kan jag inte och ska jag vara ärlig så är det min mamma och Mimmi som brukar ha den kollen och jag bara rider :)

Det var en väldigt rolig tävling som rekommenderas.

Boyan på NF-SM i Laholm 2014

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0