18/5 2015 Min andra start-Mantorp

Efter starten där vi utgick så startade jag FEI Mästerskap inne på kvällen.

Mycket bättre men något tittig här också men det kunde jag rida förbi. Red nästan fel också så det blev en liten båge mellan 2 bokstäver :)

Värmer i ett ganska mörk ridhus
Svårt att få bra bilder.


På banan

Har fått startsignal



Kändes lite nervöst att starta så jag red nog lite tveksamt. Skönt ändå att han höll sig på mattan om man säger så.

Återkommer med domarkommentarer.

 

Kommentarer
- zuzanna

Fina bilder! Ni är såå duktiga! :)

Svar: Tack nu var du väldigt snäll inte min bästa tävling precis! ❤
Sandra A.W

2015-05-18 @ 11:11:00
Blogg: http://nouw.com/zuzanna

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0