23/3 2015 Min helg

Min helg har bestått av stallet, hästar precis som vanligt.

Vi har frustit mycket för det har ju varit galet kallt.

I lördags fick mamma kort på mig och Boy snöfall på lilla banan. Jag avslutade passet med att rida igenom LaP1
 


Först skrittade jag en stund och det var mycket läskigt att gå på ett ställe på banan nära en nästan tom damm som ligger precis brevid


När jag fick honom att lyssna mer på mig så gick det bättre.
 
Enkla bytena är svåra. Han bryter av bra oftast sen så stannar han upp där han ska fram i skritt. Gaaaaahhh 
Tålamond Sandra tålamod!

Jag tror att vi ska prova att ha en lite längre framridning på nästa tävling. Jag upplever att jag får bättre trav när han gått ett tag och att vi galopperat mycket.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
- JennyM

Du är så duktig SAndra, och vad fin han börjar bli! <3

Svar: Tack snälla!
Sandra A.W

2015-03-24 @ 01:42:04
Blogg: http://jmdressyr.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0