12/3 2015 Hålla sig utanför

Vi hemma har kommit fram till att försöka hålla oss utanför "prat på nätet".

Det vi gillar är ju att jobba med hästarna inte ta del av åsikter hit och dit.
Vi är nöjda med hästarnas utveckling och håller oss till det vi kan någorlunda.
Varför ödsla tid liksom?

Önskar bara att ni alla kunde få träffa Diablo och se vilken härlig kille han är oavsett resultat. Resultaten beror så mycket på piloten.

 

Gillar man inte en hingst - använd honom inte! Så enkelt...

Jag älskar verkligen hästar och ridsporten och blev lite nere när vårat resultat pratades ner. Nya tag nu och försöka att inte ta åt sig som ni skriver till mig!

Stort tack till alla Ni som skrivit uppmuntrande saker till mig och familjen! Det uppskattas <3
Det är så roligt att få lite feedback på allt man gör.

 



Kommentarer
- Ida

Ni är helt underbara hela familjen och jag är så glad att jag får praoa hos er!

Svar: ❤❤❤
Sandra A.W

2015-03-12 @ 07:52:28
- lovedelight.blogg.se

Ja det säger jag med, skit i alla dessa avundsjuka människorna! Det du/ni gör med ponnyerna är ett fantastiskt bra arbete. Du är superduktig! Hur många skulle kunna åstadkomma det som ni har gjort? Inte många det! Krävs hårt jobb för att träna ponnyerna så dom blir så duktiga!! Ser bara på Delight vad välriden hon är! Så "Keep up the good work!!!" ❤️

Svar: Tack Annica ❤
Sandra A.W

2015-03-12 @ 08:11:40
Blogg: http://lovedelight.blogg.se/
- Caroline

Går det att läsa på något speciellt ställe om vart de pratas om på nätet.? "prat på nätet"

Svar: Behöver inte sprida det mer!
Sandra A.W

2015-03-12 @ 09:03:03
- Mia

Läste tidigare Elins blogg när hon red Diablo och hittade sedan till dun blogg då jag sökte efter honom och var nyfiken på hur det gick. Tycker du är fantastisk duktig och kämpar så med att bli bättre och bättre tillsammans med dina fina hästar. Du rider fint och bryr dej då mycket om hästarna och att dom verkligen ska ha det bra. Så kul och inspirerande att läsa din blogg!

Svar: Hej! Va roligt att du följt honom innan :)
Han är så snäll och ja han tar plats i hjärtat 😍
Sandra A.W

2015-03-12 @ 12:00:01

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0