28/7 2015 Money Boy

Money Boy går nästan som vanligt. Han har fått lite mer vila än vanligt såklart efter SM.

Igår så var jag på travbanan och galopperade med honom. Han tycker det är så kul men lite fjantig.
Jag kan inte avslappnat rulla på utan måste vara beredd på att han skyggar för olika saker.

I helgen så tränade vi för Emma. Han gick mycket bra. En sak är väldigt tydlig med honom det är att han går bra sen rätt var det är så har vi några sämre pass och sen går han bättre än innan. Det måste vara hans utvecklingskurva som ser ut så.

 



Kommentarer
- Caroline

Är lite nyfiken varför du inte tränar för Annelie Borg längre? Eller det kanske du gör fortfarande bara att du inte skriver om det längre. ?

Svar: Jag tränar inte för Anneli Borgh
Sandra A.W

2015-07-28 @ 17:23:16

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0