22/7 2015 SM dag 2 Money Boy

På fredagen red vi kval 2 FEI Mästerskap. Vi fick ihop 66,748%

Dommarkommentarer
Domare 1: Mjuk och trevlig uppvisning med mestadels bra "flyt" i båda skolorna
Domare 2: Trevligt ridet. Bra galopprogram*Lite rak i sidorna i skolorna.
Domare 3: Blir ibland ngt kort i formen, annars väl genomfört!
På fredagen kvaldag 2 var det mycket bättre väder än på torsdagen. Inte supervarmt men lite sol och uppehåll i alla fall.

Värmer
 
 

Collectingring

På banan

Fått startsignal


Jag kom ut från banan och kände att vi gjorde ett ok program. Härliga Money Boy som litar på mig och lugnt bara genomför programmet. Lösgjord och då är allt så mycket lättare. Jag kunde rida med lite tryck också utan att han spände till. Min kung!

Jag kan konstarera efter att ha kikat på flertalet av ekipage på SM och det är inte många som rider en lösgjord avspänd ponny. Höga i formen med bensprattel verkar vara grejen.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0