26/1 2015 Mitt team

Det är viktigt att då och då tänka efter hur det är möjligt att leva det liv jag lever. Jag har en familj som offrar mycket för att vi ska kunna ha hästarna.
Min satsning är dyrast och kräver mest tid och kostar mest det vet jag om. Hur ska jag kunna betala tillbaka till min familj och även de andra i mitt team?
 
Med mitt team menar jag alla viktiga människor runt mig och hästarna.
Familj
Utan min familj och deras stöd skulle min satsning inte vara genomförbar.
Utan familjen skulle aldrig vardagen fungera.
Pappa och mamma är mina bästa sponsorer. Tack!
Tränare
Utan tränare skulle jag inte utvecklas på mina hästar. Tack!
Sponsorer
Sponsorerna gör livet lite enklare. Tack!

Hästägare
Vi har inte möjlighet att köpa dyra fina hästar så mycket hänger på att hästägare tror på mig och min satsning och låter mig har deras fina hästar. Tack!
 

Jag hoppas att jag kan "betala tillbaka" genom fina resultat.  

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0