10/12 2015 Onsdag på Brännebo

Som jag skrev innan så åkte jag Carro och mamma till ridhus med Boyan och Diamant.

Carro red igenom Lb1 2 ggr på Manten och det gjorde hon bra!
Diamant är en riktig Biff inte nån späd häst precis och det är jobbigt att rida honom.

Jag red Boyan och det går framåt.

Jag var tvungen att gå in och göra NO-läxa medan dom andra höll på :(
När vi kom hem så red Carro Nogge på banan hemma med mamma på backen. Nogge kan busa och Carro får inte rida honom själv om nåt händer.
Jag var tvungen att gå in och göra NO-läxa medans dom andra höll på med hästarna:(

Moa galopperade Chanel på travbanan Dags att klippa henne igen tror jag. Olga vilade.

Pappa och Mimmi var på Axevalla med Tasty och Brorsan.

Popcorn sköter sig och börjar nog känna sig lite mer hemma hos oss nu verkar det som.


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0