28/4 2015 N.Cupidos start den 25e

Nijebert´s Cupido "QP" var med till Grästorp i helgen och startade sin andra start med mig i La1.

Kommentar från domare:
Härlig ponny med underbara rörelser. :)

Vi fick ihop 67,237% och var 2a utanför placering.
Han fick en 8a på arbetstrav och volt och en 8a på mellanskritt ökad skritt och sist men inte minst en 9a på gångarter.

Det var stor skillnad på våran förra start och den här... nu var han lugnare och lyssnade på mina hjälper. Jag var mer avslappnad också som betyder mycket.


När man sköter sig så bra är man värd många klappar!


På banan
Hej här är jag :)

Så duktig!

Ja vad ska man säga om honom? Jo han utvecklas hela tiden till det bättre.
 

Kommentarer
- Lovisa Magnusson

Åh vad roligt att ni var i Grästorp :D Rider för den klubben! Du får säga till någon gång om du ska dit så kanske jag kan fota ;)

Svar: javisst :)
Sandra A.W

2015-04-29 @ 18:50:10
Blogg: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0