25/11 Svar på kommentar

Svar på kommentar: hur många hästar har du? :)
 
Jag äger:
Forlan Conquest född 2006
B-ponny ca 1,20
Welsh Mountain köpt från Stuteri Micks, Falköping
 
Hobson, född 1997
B-ponny 126,8 hög
Welsh, uppfödd av Eva & Göte Gustavsson Falköping
 
Candy född 1994
C-ponny 139,5 hög
Welsh/arab tror vi, ren hoppeponny
 
Gleiniant Caramel född 2009
B-ponny ca 120 hög
Welsh Mountain köpt från Stuteri Micks Falköping
Mellan är utlånad inför kommande köp.
 
Arhults Ludwig född 2009
C-ponny (nu) ca 136 hög
Welsh partbred, uppfödd av Arhults Stuteri, köpt av Kicki Linnell Fraiser
 
Rocky född 1994
D-ponny 146 hög
Connemarakorsn?, köpt från Ann-Louise i Skåne (På bilden rider Isa Axelsson <3)
 
 
Sen har jag ponnys som kommer och går som är på tillridning. Just nu:
Lillemons Ness
 
Sen så har min familj flera till ;)
 
I live a dream! Hard work pays off....
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0