Anmäld till Agria Ungponny dressyr 2012

Nu ikväll har mamma anmält mig och Quest till Agria ungponnydressyr !!!!!!  Hjäääälp vad har jag gett mig in på????  Om vi kommer med så får ni inte förvänta er för mycket av oss! Jag har faktiskt inte fyllt 11 år än ;)
Det enda jag vill är att visa vilken fin och tränings- & tävlingsvillig 6-årig ponny jag har, man kan inte hitta en bättre barnponny <3<3<3
 
Ungponnyfinalerna och SM i dressyr går i början av aug-12 och arrangeras av Föreningen för Equality rider.
 
Jag och Quest har hittills ridit 3 godkända (man måste ha 2 godkända kval) rundor i La-nivå som gäller för 6-åriga utländskfödda ponnys. 12 ekipage tas ut per klass. Håll alla tummar!!
 
Här är han anmäld att gå finaler som dag ett går i Regional klass Lätt A för ungponny 2008
och dag två regionalklass Lätt A2 2003 .
 
Tror jag skrev rätt nu för det står olika i informationen och i klassval på TDB
 
 
Ingen ide att jag blir nervös nu........ man kan ju alltid dra sig ur ;););)
 
 
 

Kommentarer
- JennyM

Klart ni ska vara med! Ska hålla tummarna att ni kommer med, verkligen! :) kramar

2012-06-24 @ 23:02:01
Blogg: http://jmdressyr.blogg.se
- Louise w

lycka till. du vinner detta nu (Y) :*

2012-06-25 @ 11:18:07
- Jenny

Stort grattis! De är ni verkligen värda!!

2012-06-25 @ 13:39:30
Blogg: http://JEdressage.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0