25/12 Lite svar till

Här kommer svar på några frågor till
 
Sara
1. Hur många hästar har din familj totalt?
Vi har 4 travare, 1 halvblod, 1 quarter, 7 ponnys alltså 13 st
 
2. När bestämde du dig för dressyren?
Jag bestämde mig för ca 2 år sen när jag började rida Quest på allvar.
Jag tränar och tävlar även hopp och terräng (fälttävlan)
 
Erika
1. Vem ser du upp till?
Oj det är många. Jag skulle vilja rida som Minna Telde, Patrik Kittel och de andra i toppen men jag ser också upp till tex Isa min kompis (fast hon är 3 år äldre) och Amanda K. Jag ser naturligtvis upp till och har respekt för mina tränare. Mina föräldrar också som orkar med oss 3 tjejer hemma :)
 
2. Vilket märke på ridkläder är din favorit?
Jag är nog ingen märkesmänniska men Pikeurs ridbyxor är min nya favorit. Jag tror jag rider likadant i billiga kläder som i dyra.
 
3. Har du någon favoritras?
Måste säga welshponnyn, men stämmer det mellan häst och ryttare kan det vara vilken ras som helst.
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0