19/12 Micks Poseidon

Idag kommer det lite arbete till mig :D
Fina Micks Poseidon B-ponny nu 5 år (6 2013)
Emelie som äger honom har haft honom och ridit in honom och visat på kvaliten mm. Hon är tyvärr för gammal för att tävla honom så det ska jag försöka med.
 
Ser verkligen fram emot detta men är också nervös... tänk om Emelie inte blir nöjd, tänk om Posse inte gillar mig ja det finns många saker som ska funka.
 
Tänk va bra man har det :D :D så mycket fina hästar i mitt liv <3
 
Emelie med Posse
 
Hoppa kan han :)
 

Kommentarer
- Erika

Tänk inte så.
Visst man klickar inte med alla hästar, men jag tror det kommer funka.
Du verkar ha ett hjärta av guld och de känner hästarna av. :)

Så lycka till nu.

Svar: Naw va snäll du är! Mamma ska filma så kan du kolla i kväll :)Jag blir så glad av dina fina kommentarer
Sandra A.W

2012-12-20 @ 10:46:37
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se
- Erika

sv
Va kul :)
Ska se om jag får en kort film från träningen i eftermiddag oxå.
Om Johanna o jag kommer ihåg de, och om Johanna pallar o filma en kort stund medans hon håller koll så jag gör rätt. :D haha!

Sista gångerna har både hon & jag glömt bort de.

Svar: Jag ska se om mamma fixar film sen.
Jag vill se film från din träning om du kan.
Sandra A.W

2012-12-20 @ 11:01:07
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se
- JennyM

Ni är ju så söta :)
jaaa, husbil hade varit något! Jag ska få bo hos Emma men om jag vill stanna längre så hade det ju kännts bättre att inte klampa in hos henne eller så :)

Jag är övertygad om att du kommer göra ett toppenjobb med även denna ponny Sandra! <3

Svar: Så snäll, tack!
Sandra A.W

2012-12-20 @ 14:41:14
Blogg: http://jmdressyr.blogg.se
- Amanda Johansson

Svar:
Ja jag hade tänkt det, känner för att komma bort från lilla hålan Mariestad lite.;)
Haha det låter toppen bra det hurru! ;)

Förresten verkar Posse riktigt fin! Tänk inte negativt, du kommer klara honom kanoners! Lycka till med honom och alla de andra nu 2013, det kommer gå super bra! :)

Svar: Tack snälla. Nu måste vi ut och hoppa lite 2013 eller hur!?
Sandra A.W

2012-12-20 @ 15:25:58
Blogg: http://ponnyprinsessorna.blogg.se
- Erika

SV
Vi både glömde faktiskt bort o filma idag.
Det var inget bra läge o filma heller Raski var inte på det allra bästa humöret.

Hon var nog lite trött efter denna veckas ridning.
Men ska försöka få film nästa gång.

Nästa vecka kommer en kompis ut hoppas vi kan ses skapligt medans det är ljust ute då kan han säkert filma och fota. ;)


Svar: Då väntar jag på det :)
Sandra A.W

2012-12-20 @ 20:57:01
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0