Tävlat

Idag har jag tävlat lagdressyr div II i Bollebygd.
Quest var fin på framridningen men sen gick det utför.



Väntar på min tur att rida


Film på ritten, La1. Be nice!
Första gången Quest varit så laddad att han hoppat till så pass mycket på banan


Jag var riktigt besviken efter ritten men när jag fick se protokollet så blev det med ens lättare :) Jag fick 62,89% det som var bra var höga poäng på ;). Jag hamnade på 3:e plats precis utanför placering. I klassen var det 1 B- och 5 C-ponnyer.

Laget slutade 2:a omgången som 2:a. Vi leder totalt serien efter 2 omgångar.
Isabelle, Julia, Jag, Louise och lagledare Annie.





Kommentarer
- JennyM

Sv: Då ska jag hålla tummarna vid halv 12 för dig med då! :) Kul att det verkar gått bra idag också :)

2012-04-30 @ 02:10:18
Blogg: http://jmdressyr.blogg.se/
- Carolina - Beridare på stall Assla

Kul tjejer!!

2012-04-30 @ 18:05:37
Blogg: http://asslatjejerna.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0