111203 Välkommen till min nya blogg!

Jag heter Sandra Andersson Wickström och är 10 år (född nov 2001) jag går i fyran på Lundabyn i Lundsbrunn.
Jag äger 5 st ponnyer, jag tränar och tävlar på 3 st de andra 2 är unghästar. Jag gillar också att spela fotboll.

Jag bor på en gård men min mamma, pappa och storasyster Moa. Moa har 2 st ponnyer som hon tränar och tävlar. Jag har precis tagit över hennes hopp-ponny Candy för Moa har blivit för lång för henne.
Totalt äger min familj 13 st hästar, 2 hundar och en katt. Vi har inackorderingar på gården så totalt finns idag strax över 20 st hästar på St.Brännebo.

Jag har tävlat i dressyr, hoppning och fälttävlan men det är dressyr som är roligast och det jag vill satsa på.
Här i bloggen kommer jag skriva om min träning med mina ponnyer mot toppen :):):)

Mina hästar:
Forlan Conquest "Quest",  B-ponny född 2006


Lillemons Dominator "Måns",  B-ponny född 1998


Candy,  C-ponny född 1994


Gleiniant Caramel,  B-ponny född 2009


Weston Charming,  B-ponny född 2009


Ha det!
//Sandra

Kommentarer
- Kerstin

Caramel är ju så söt!

2011-12-06 @ 08:22:01
Blogg: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0