3/6 2019 Typiskt mig!

Ja då var det nära SM och såklart skadar jag mig. Jag blev stämplad på foten av min gamle man och hoppar på kryckor nu. Ska in med foten och röntga idag så håll tummarna att inte det är nåt brutet som sist. 

Innan han bestämde sig för att visa att han är stor och tung

Andreas kämpar på med ridningen 
Han är nu inne på sin 14 vecka i sadeln och tävlade en CR i torsdags felfritt. 
Andreas & High Top Vuo "Toppen"


Moa testade
Moa testade Matrix igår. Matrix har haft en viloperiod och det är verkligen dags att han kommer igång igen. 
 
 



Kommentarer
- Anonym

👍👌💪❤️✨HÄRLIGT🤗🤗

Svar: 😀😀
Sandra Wickström

2019-06-04 @ 13:03:52

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0