25/6 2019 Lite från midsommar

Midsommarfirande
På midsommarafton var vi hos min morbror på kusten. Jätte trevlig och gott att komma hemifrån lite. Dans runt midsommarstång och trevligt sällskap. Jag fiskade krabba för 1a gången i livet, det ni!

Liseberg
Midsommardagen spenderades på Liseberg.
Jag, mamma, Moa, Ida, Andreas och Regina

Åkte nya Valkyria såklat :) 

Nu är det höväder hos oss så mycket av vårt fokus har gått till det. 
Det blev rekordmånga balar så det känns extra bra :)
 
Självklart har alla hästar jobbat även om vi varit ute på annat. Man får gå upp tidigt och jobba på :)

Nytt ekipage på träning igår, Gemma och Filippa. Gemma har jag ridit in :) 
 
 
 






Kommentarer
- ELIN CECILIA

mysigt :D

2019-06-25 @ 15:37:13
Blogg: http://elincecilia.com

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0