4/1 2019 Laphroig på sin 1a inomhusterräng

Jag är så stolt över Laphroig "Lappen" som idag fick åka på inomhusterrängträning på Grevagården för Elin Göransdotter. Så stol och glad att det bubblar i mig och nästan så det kommer en tår,

1 september kom han hit och vi red in honom. Det är snabb utveckling kan man säga! 
Lappen är i år 6 år men ligger i utbildning som en 4-åring ungefär. Tråkigt på sätt och vis tänk om han fått gå årgångschampionat, Youngsters mm.

Bjuder på film, be nice!


Tack ägare Eva Berg för förtroendet att få utbilda din häst.

 

Kommentarer
- Linda

Han påminner mycket om sin mamma 😍

Svar: Har du hans mamma? Berätta allt 😀😀
Sandra Wickström

2019-01-04 @ 22:50:29
- Anonym

Ni var så duktiga o jag är så överväldigad av denna coola häst... Han bara finner sig i allt som du ber han om... Bra jobbat Sandra👏👏👏👏.... Blev oxå nyfiken om hans mamma/Eva

Svar: Jag bara går och ler helt fånigt 😍 tack ❤❤
Sandra Wickström

2019-01-04 @ 23:16:19
- Linda

Nej, min kompis ägde henne tidigare och jag red henne en del men sen såldes hon tyvärr :( Hon var dock underbar, väldigt speciell men älskade hinder! Hon kunde både stegra och bocka, men stod det hinder framme var de aldrig problem 😂

Svar: lappen är världens snällaste. när han ledsnar, tex när de andra hoppar, börjar han backa det är allt.
Sandra Wickström

2019-01-04 @ 23:29:24
- Linda

Ja, nej hans mamma hade råkat ut för en dålig inridning/tillridning i danmark så det var därför för tjejen som haft henne där sa att det var den snällaste häst hon haft, lite bestämd men hon är ju ett sto med så 😅
Hon var superkul att rida ut, livrädd för kor men annars gick hon som tåget! Och super på tävling, var aldrig dum då, mer än att hon taggade till men det var bara kul :) Men Lappen ser större ut, hon var ganska liten.. jag såg honom bara snabbt när han var 1 och vi var och hämtade henne hos säljaren, men de är lika!

Svar: Lappen är nog runt 1.65-1.67 skulle jag
gissa. han är världens snällaste. har du bilder på mamman?
Sandra Wickström

2019-01-06 @ 15:42:33

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0