2/10 2018 En avåkning

Bjuder på film på avåkningen på Matrix i söndags. Tack och lov så är Matrix oskadd! 

Matrix vill gärna hoppa av tidigt och jag jobbar hela tiden på att han ska vänta på mig. Jag skulle tagit tillbaka mer och krävt att han skulle vänta ett galoppsprång till. Vågar inte tänka på hur det kunde gått om vi gått omkull. Stackars Eva (ägaren) var med på tävlingen och såg detta. Lovar att jag ska träna mer och bättre 💕

Glad att han lyckades hålla balansen och inte gick omkull. Han kastade upp mig i luften när han försökte få tillbaka balansen och jag fick en flygtur men bättre det än att Trix skadar sig. 

Be nice!


Matrix har en liten svullnad tyvärr på ett bakben efter en bom men inte halt. Jag väljer ändå att inte åka på fälttävlan till helgen som kommer utan Trix och jag ska fortsätta träna istället. Vi har tid! 

 

Kommentarer
- Anonym

Ni gjorde en bra förstarunda o sen i andra klassen det är ju sånt som händer ibland ett missförstånd... Huvudsaken är att ni inte skada er. Ni har tiden framför er. Du har fullt förtroende med mina hästar för du är så otroligt ambitiös o duktig o tar hand om Matrix o Laphroig på bästa sätt👍👏💪🌟💕

Svar: Tack snälla! 😘😘😘
Sandra Wickström

2018-10-02 @ 10:14:10
- Carola

Oj vilken flygtur. Skönt allt gick bra. Tur du inte är fotbollspelare då hade säsongen vart över innan den börjat😊

Svar: 😂😂 ja det är sant!
Sandra Wickström

2018-10-02 @ 10:33:16
- Liselotte

Usch så läskig flygtur 🙈 hoppas det
va sista gången Kramar o krya på Dig Farmor
Liselotte

Svar: Ja det hoppas jag också
Sandra Wickström

2018-10-02 @ 11:11:58
- Camilla

hu, tur det gick bra med er båda - det var en ordentlig flygtur. Jag åkte av i lördags, lilla fröken bockade av mig ;) Landade rakt på ena knät så jag har varit halt sen dess, tror dock inte att något är trasigt utan det är bara en blödning...

Svar: Aj då hoppas du snart är ok igen ❤
Sandra Wickström

2018-10-02 @ 15:33:53
Blogg: http://camillajarnedal.blogg.se
- Erika

Herregud! 😨
Blev du inte skrämd?
Vilken tur i oturen att det gick bra både med dig och hästen. 😊

Svar: Nej jag blev inte rädd och inte han heller. etfter avåkningen så hoppade jag upp och kände så att han inte var halt och gick in på framridningen och bad att få göra ett hopp bara och det gick bra. Han sög mot hinder och hoppade utan att tveka. Jag hoppade sen Collin i 1 m efteråt.
Sandra Wickström

2018-10-03 @ 18:35:18
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0