11/11 2018 Inte 100 roligt

Just nu får ni ursäkta att jag inte varit så aktiv på sociala medier. mina hästar tränar för fullt och jag njuter hela tiden då jag jobbar med dem. Där emellan så smyger sig tankarna in om Athena Vuo som hastigt lämnade oss i tarmvred på natten sön-mån 5/11. Jag går fortfarande och tänker att hon är kvar och att jag ska jobba med henne. I fredags var jag påväg ut med grimskaft och skulle hämta henne. 

Följer ni oss förresten på sociala medier?

Vi har en Fb-sida som heter Wickströms Utbildningsstall. Mamma är ganska duktig på att uppdatera på sin insta, utbild.stallets och på fb om oss. 
Instagram: 
@wickstromsutbildningsstall
@01sandraaw
@70mariew

 

Kommentarer
- Camilla

Förstår att det känns tungt just nu Sandra 😞 Men vi är många som stöttar dig, och det kommer kännas bättre ❤️

Svar: ❤❤❤
Sandra Wickström

2018-11-11 @ 12:11:35

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0