11/11 2018 Goa människor

Jag är lyckligt lottad som just nu har fantastiska hästägare som tror på oss till 110%.
Jag skulle vilja lyfta dem och bara säga att jag är så tacksam för att ni tror på mig och hästarna som ekipage, tack!  

Eva som äger Lappen och Trix

Fam Petra Carlsson med Tally

Camilla Mäntyvuo
(Athena Vuo RIP), Asterion Vuo "Hasse" & Belinus Vuo "Linus"



Linus äger jag och Camilla 50% var i. Linus är kvar hos Camilla då hon har bättre marker, lekkamrater mm för en unghäst än vad vi har. 
 
Ja jag vet att vi numera ägare Hasse till 100% men han är hos Camilla tills nästa år då han ska ridas in och det känns som om vi äger honom tillsammans. Hasse är Athenas enda avkomma. 
 
Jag är så glad för att jag har så bra tränare som Nils, Pia, Jaqueline och Emma. Nu tas ett stort kliv framåt träningsmässigt!  

Jag vill också tacka tidigare hästägare för förtroendet att få utbilda era fina hästar. Här kan ni se Ulrika, Matilda, Anki och Isabelle.

Alca som ägs av fam Lindegårdh
 
Nu ska vi sätta oss med planering och mål för de olika hästarna inför 2019.
Vi har bestämt att vi inte ska vara en språngbräda mer för andra utan bara för oss här hemma. 

 

Kommentarer
- Anonym

Ni är fantastiska människor och är så glad för vi träffat på er😁 så roligt vi haft ihop😍 Anki

Svar: Och vi kommer ha mer roligt tillsammans! Krya på dig nu! Kram
Sandra Wickström

2018-11-11 @ 10:30:21
- Anonym

Ja vi måste träffas snart😁 Tack❤Anki

2018-11-11 @ 10:52:55
- Camilla

Gullig du är! 😍

2018-11-11 @ 12:08:47
- Anonym

Jag är så Tacksam att mina hästar hamna hos er(Tack för tips Ulrika 😁) Vilket "driv" det finns i hela familjen.... Ni är så underbara👍 Ska bli spännande att följa utvecklingen m Trix o Lappen.... Där det redan hänt mycket... Bra jobbat👍💪👏👏✨🌟/Eva

Svar: Ja stort tack till Ulle! tack själv, fantastiskt att få jobba med så fina hästar! ❤❤
Sandra Wickström

2018-11-13 @ 08:52:28

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0