18/9 2017 Trägen vinner, stolt mamma!

Vi håller på med galoppombyten med Collin.... eller vi Sandra och Emma gör det.

Vi genomlever just nu olika stadier 
Åh va roligt
Gråt i förtvivlan
Jag kan inte rida
åh va roligt
Lämna bort honom jag kan inte
Hur ska det kännas? 
Nu kanske det är på gång 
Åh Collin du är bäst!

Aldrig, inte en gång har hon skyllt på Collin utan hon tar på sig hela inlärningen själv. Bra det trots sina unga år, i november fyller hon 16. 

Idag tänkte jag filma sista försöket men tog kameran istället för jag tänkte att det funkar säkert inte..... kolla här Emma.... på kort linje och allt:


Jag är så otroligt stolt över Sandra och tacksam att Emma Lindqvist tror på henne och lär henne allt hon kan. Självklart är vi tacksamma att vi får utbilda Collin och att ägarna Magnus & Anneli Alfredsson tror på Sandra!

//Marie 



Kommentarer
- Susanne

Men ååhhh vad kul! De passar så himla bra tillsammans 😀❤

Svar: Tack!
Sandra Wickström

2017-09-18 @ 19:02:41
- Erika Pettersson

Duktiga dom är 😊

Svar: Tack
Sandra Wickström

2017-09-18 @ 19:50:02
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/
- Anneli A

❤🌟🏇🏻😘👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Svar: ❤❤❤
Sandra Wickström

2017-09-18 @ 20:32:07

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0